.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گفتگوی خواندنی با یاز غار رئیس جمهور سابق ؛
مشائی : احمدي‎نژاد کانديدا نمي‎شود / دوره ما تمام شد !
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد.....

شمال نیوز : با پايان يافتن رياست جمهوري محمود احمدي‎نژاد مهمترين سوال اين بود که از اين پس «اسفنديار رحيم مشايي» پر‌حاشيه‎ترين چهره دولت نهم و دهم چه خواهد کرد؟ خبري از او در دفتر کاري احمدي‎نژاد در ولنجک نبود و البته همچنان هم نيست حتي در سفرهاي استاني که رئيس‎جمهور سابق انجام مي‎دهد، نشاني از رحيم مشايي را نمي‎توان ديد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از رويداد 24، شايد به همين دليل است که شايعاتي درباره او مطرح شد مانند اينکه تهران را ترک کرده و به زادگاه خود «رامسر» در استان مازندران رفته يا اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد و در آخر هم شنيده شده است که در تهران حضور دارد اما ظاهرا ترجيح مي‎دهد، کمتر ديده شود.

رحيم مشايي براي رسانه‎ها هميشه چهره خبرسازي به حساب مي‎آمد و مي‎آيد. او پس از انتخابات جنجالي سال 88 معاون اول رئيس‎جمهور شد که با حکم حکومتي از سمت خود استعفا داد البته بلافاصله احمدي‎نژاد با حکمي ديگر وي را به رياست دفتر رياست‎جمهوري منصوب کرد تا نسبت به يار ديرين خود اداي دين کرده باشد.

حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد.

اما امروز نيز اسفنديار رحيم مشايي بدون هيچ محافظي که به قول خود براي مداواي «مادر» از خانه بيرون آمده بود در پاساژي واقع در خيابان ميرداماد ديده شد. او که هيچ تقاضاي ثبت عکس يادگاري با فروشندگان پاساژ را رد نمي‎کرد. مشايي به چند سوال زير پاسخ‌هايي کوتاه داده است.

آقاي مشايي براي انتخابات رياست‎جمهوري سال آينده برنامه‎اي داريد؟

نه هيچ برنامه‏‎اي ندارم.

چرا؟

اينها ما را رد صلاحيت مي‎کنند. وقتي‌هاشمي رفسنجاني را رد صلاحيت کردند، صلاحيت من را هم تاييد نخواهند کرد.

از برنامه آقاي احمدي‎نژاد براي رياست جمهوري سال 96 خبر داريد؟

آقاي احمدي‎نژاد هم هيچ برنامه‎اي براي اين انتخابات ندارد و ايشان در اين دوره نامزد نمي‎شود.

آقاي مشايي بدون محافظ و تنها بيرون آمديد.

تمام شد. دوره ما به پايان رسيد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.